fredag 15 februari 2008

Ge mig en VALP!

Ok, min dag är gjord. Malin kom hit med sin lilla Old English Bulldog- valp och jag är KÄÄÄÄÄÄR!!!! Snacka om att vara en cool liten brutta! Augusta är beige och vit, med svart runt ögonen så det ser ut som om hon har solglasögon! Hon äger i sitt nithalsband och hon kan redan sitta! Ostadig på benen och kliande tänder! Hon får mer än gärna bita på mig! I'm in love. Bilder kommer!
När Marcus kommer hem från Irak ska jag göra ALLT i min makt för att få honom att inse att vi behöver ett fyrbent barn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen, Fritiof! :)// Lindgren

Anonym sa...

http://www.thebootbar.se/

Tinas mail finns på hemsidan.

Anonym sa...

Alfons har börjat på dagis ni...aå duktig! Det är bara hans mamma som gråter varje gång i bilen när hon åker därifrån!

ZAknar dig stumpan!/Anna