måndag 12 november 2007

Nu är jag trötter....

Nu har jag pluggat matte i sju timmar och det känns i skallen.
Skrev ihop quiz #4 till min communication klass.
Har matte- och psykologiprov nu i veckan.
Jag jobbade både lördag och söndag. Tjänade lite dolares och det är välkommet, men plugget blir stressigt. Det var bra att jag jobbade... fyra idioter bodde hos i helgen så eftersom jag var borta hela tiden slapp jag se dem. Tack för det televerket! Men man undrar ju hur vissa är funtade...? Tackar man Kattas gästvänlighet genom att lämna vår lägenhet i samma skick som en svinstia? En sak är säker, de sätter aldrig sin fot här igen.
Marcus fyllde år igår och det var så himla roligt att få ge honom massa presenter och se hur mycket han uppskattade det. Jag har fått så himla mycket av honom och jag har inte ens fyllt år :)
Nu sitter jag i soffan hemma, klockan är 7.15pm och Marcus kommer och hämtar mig snart. Jag var ledig från skolan idag för det är Veterans Day, men imorgon är det dags igen.... orkar inte. Får tillbaks mitt research paper iofs.. det ska bli kul.. "epilepsy and the psychological consequences"... DEN DU!

Det ska bli skönt med jullov och rödbetssallad i Sverige. Trötter.....

Inga kommentarer: