lördag 3 november 2007

Long live braces!

Hmm... det ökända kortet "Lena PH" blev skickat till mig tillsammans med 248 andra bilder från 2004-2006. Om det är nån som glömt eller inte förstod varför jag satte in en tandställning, vänligen följ bilderna nedanför!
Vad gäller bowlingen vann jag.... nästan. Den jäklarns Gino hade tur... så jag kom tvåa! Ska lägga upp bilder från det också men nu får ni nöja er med detta!

Lena PH-kortet, the one and only

Lite mer än ett och ett halvt år med stålkäft och total avhållsamhet från knäckebröd, äpplen, morötter och allt annat som snörar sig fast i tandställningen...

... och ta-daaaa! Raka tänder!!! Underbart! Nu är det bara blekningen kvar! Man bor ju i LA. The more fake the better! ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Äsch, det där LenaPh-kortet kommer leva för alltid Frida, det är störtskönt :)
Älskar det för att jag vet att du hatat det :) Grymt!
Du är bäst!