onsdag 1 januari 2014

Yonce

Hej nu ar jag tillbaks! Det ar svart for mig att hinna med att blogga nagot av betydelse nar jag reser varje dag och jobbar mycket. Med showen i Miami igår har vi avslutat 2013 pa hogsta vaxeln och nu har vi antligen ungefär en manad framfor oss utan ett enda flyg inbokat. Lyx!

Men det blir nog garanterat ett ratt hektiskt ar. More to come on that...!

In other news - jag ar belt beroende av Beyonces visuella album som hon slappte utan förvarning for nagra veckor sedan. Det ar sa jakla bra och jag sag alla videos i strack, totalt fastklistrad. Rocket ar nog en favorit... och Haunted. Och Drunk In Love, Partition och Heaven. Och Ghost. Och XO. Ja men ni fattar. Bara for bra helt enkelt. Har nedanför ar nagra videos dar Beyonce berättar hur albumet kom till. Ratt coolt hur allt gjordes och slapptes pa samma gang. Part 5 ar inte ute annu. Det avsnittet gar att hitta pa hennes YouTube-kanal nar det ar dags!





2013 var ett ar fyllt av en herrans massa positiva saker for mig. Mitt liv tog en helvandning kan man saga. Man kan val saga att det var det aret da alla drömmar och mal uppfylldes och jag kunde klappa mig sjalv pa axeln och sluta jaga. Ni vet kanslan nar man kommer hem efter en sjuhelvetes javla jobbig dag pa jobbet och slanger sig i soffan? Den kanslan nar man slanger sig i soffan och andas ut, lite sa var 2013 for mig, fast jag kom inte hem fran jobbet - jag andades antligen ut efter att ha jagat min drom i 23 ar :)

Med det sager jag bye bye 2013 - Hello 2014!! Jag slar ett slag for snyggt och fixat har 2014 ;)



Inga kommentarer: