onsdag 8 januari 2014

Dagens tuffa polare

Heather pluggar till veterinär och har tva hundar som hon har adopterat. Nu har hon en tredje som soker ett hem och vi traffades allihop utanfor Starbucks och snackade skit. De har tre hundarna ar helt otroligt tokgulliga. Hennes hundar, Diego och Jane, ar bada tva Pitbullmixar, och den nya tillskottet Cherry ar någon typ av liten variant av hund :)

Den minsta Pitbullen ar Jane, som alskar att pussas och har VARLDENS sotaste ansikte.



Cherry (som jag hoppas far ett jattefint hem snart) alskar att sitta i kna och bli klappad. Hon ar radd for man sa jag kan inte lata bli att tanka pa vad som har hant henne hos de forra agarna :(



Och har ar klippan, Diego. Stor som satan, med ett annu storre hjärta. Han ar gammal (fast ingen vet riktigt hur gammal) och har problem med hoften, men han hanger med fortfarande. Sa snall kille, med en jobbig start pa livet, men de senaste aren med Heather har varit finfina :) Tur att det finns manniskor som henne som orkar och kan ta sig an en hund med problem och ge vovven ett fint liv. Diego ar verkligen helt otroligt snall, och det kunde man inte tro var möjligt nar hon fick honom.


Jag drar till Miami pa lördag for var julmiddag som blev uppskjuten i december. Jag som trodde jag skulle vara hemma och slippa flyga pa en och en halv manad :(

Inga kommentarer: