måndag 29 april 2013

Tur att man känner sig säker

Framme i Colombia och jag har redan börjat bygga min försvarsborg. Polisen på flygplatsen sa på en gång att man aldrig ska vistas utanför hotellet. Skönt. Kul.

Snubbarna i mitt team märkte snabbt att någon verkar ha fifflat med låsen på fönstrena så vi har allihopa monterat ner en stång i våra garderober och lagt i fönsterskenan så inga fulingar kan öppna fönstret utifrån. Jag la till två telefonaskar - MacGyver style!!!!!

Vi har fått armband från hotellet som ser ut som de man får när man ligger på sjukhus, och tydligen är det så att "de vet var de ska ta dig om något händer"...... What?!?!! Skönt att höra!

Haha man får ju uppleva både det ena och andra :) Jag är lycklig att jag får vara med om så här knäppa grejer.







1 kommentar:

Anonym sa...


Lika som här hemma ju....Nykvarn ..du vet