lördag 6 april 2013

Svar pa lite fragor

Jag fick en fraga av en gammal klasskompis for nagra veckor sen som jag inte har svarat pa och det gallde huruvida jag gillar Pitbulls musik personligen eller inte. Jag skulle ljuga om jag sa att jag gick hem och lyssnade pa hans musik efter jobbet, men det beror mer pa att jag ar en RnB/Soul-typ. Jag tycker Pitbull har riktigt riktigt bra partylatar och jag respekterar bland mycket annat hans formaga att skriva musik, forsta vad som kommer bli en hit, hans energi pa scen och hans formaga att underhalla en publik. Latarna ar ju manga ganger rent genialiska i det syfte att de SATTER SIG och hamnar hogt upp pa topplistor runt om i hela varlden. Snitsig snubbe det dar.

Sen fick jag ocksa fragan vilken MJ-lat som ar min favvis och den fragan kommer jag aldrig kunna svara pa :) Har aldrig kunnat, kommer aldrig kunna. Nu lar jag ju tatuera in en rad fran Keep The Faith men det betyder inte att det ar min favvis...

Nu ar det dags for mig att zzova. Maste upp tidigt imorse. Eller det maste jag egentligen inte alls men dagen forsvinner sa snabbt om man inte gar upp tidigt. Skont att man resonerar som en 30 plussare. Fan ocksa.


Inga kommentarer: