söndag 7 april 2013

Tummen upp for ansiksbehandlingar

Nyss hemkommen fran massage och ansiktsbehandling. Jag betalar 600 kronor i manaden for en timme massage och en timme ansiktsbehandling och det ar sa jakla nice. Det har med regelbundna ansiktsbehandlingar ar nagot jag verkligen rekommenderar nar man narmar sig 30 :) Tyvarr ar det kanske lite svart i Sverige dar allt ar sa dyrt. 

Jag marker verkligen skillnad. Det tar cirka tre dagar efter behandlingen till man ser maxresultat. Direkt efter ser man bara konstig och glansig ut, som jag gor pa de har bilderna. Men huden blir satana reeeeeen! :)




Varldens basta hudvardsserie heter dessutom Murad. Jag har anvant den nu i ungefar 1,5 ar och kommer aldrig byta. Jag gnallar alltid pa att jag ser ut som fan varje dag, men det beror pa att mitt har ser ut som riskvast och jag aldrig sminkar mig. Min hud ar faktiskt ratt bra maste jag saga och det ar tack vare Murad. Grunden funkar.... det ar bara energin att fixa sig varje jadrans morgon som ar obefintlig :)

Nu ska jag aka och tvatta bilden och sen tjacka skor. Jag aker till Las Vegas imorgon for dagen bara. Vi ska spela in en liten truddelutt med Tim McGraw som ar en av USAs storsta countryartister.

Inga kommentarer: