söndag 3 juni 2012

Onskar jag vore i Sverige just idag

Pratade precis med min syster som sitter i ett december-kallt juni-sverige och snart ska traffa Pittan innan konserten. Aaaah vad jag onskar att jag vore dar!!
Men det ar ju helt sjukt att det ar sa svinkallt i Sverige nu? Vad ar det som hander? Jag glommer ofta att uppskatta vadret har i LA... det har blivit vardag liksom... men det ar ju underbart att kunna ga i klanningar hela aret i stort sett.

Ska bli sa roligt att hora vad syrran och hennes familj har att saga efter att de traffat Pitbull :)

Har ar ett kort fran ett M&G vi gjorde i Seattle for nagra veckor sen. Ser ni mig? Till hoger dar i svart :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Det sjukaste är att det var 25 grader förra helgen och 4 grader denna helg!! Vad håller på att hända?