söndag 24 juni 2012

Valdigt intelligent inlagg

Jag har forsokt att inte jobba i helgen och det har gatt ratt sa bra faktiskt.
Jag och Marcus gjorde nagot vi aldrig gor i lordags...... umgicks. Vi ar aldrig lediga ihop... men nu hade vi en dag tillsammans sa vi akte till LACMA och La Brea Tar Pits. Ett av fa stallen av historisk betydelse (som inte ar forknippat med film eller musik) i Los Angeles.


Helt ovantat nar vi gick runt i en jattepark hamnade vi har dar de spelade marriachimusik (tank san dar stressig musik de spelar pa alla restauranger vid Medelhavet.. sa man maste ata snabbare... fast battre) och folk dansade overallt. Sa skon stamning!

Marcus charmig som vanligt.

Marcus drog av en dans i parken... det hor ju inte till ovanligheterna om man sager sa.

Har ar "Tar Piten"... tjara produceras av nagon mysko anledning och back in the day gick en massa djur och kolavippen har for de fastnade... sa enorma mangder fossiler och sant grunk har hittats i den har lilla polen. Skon beskrivning va? I alla fall - det jag ville komma till ar att den har elefantfamiljen de har skapat och slangt in i buren for att visa vad som hande ar skitlaskig!! Ni ska se ungen pa nara hall. Han SKRIKER! Saklart - morsan har fastnat i tjaran och pappan och ungen star och ser pa nar mamman drunkar i tjara. Fan jag fick ju panik nar jag sag det har - elefanterna ser sa verkliga ut... och som sagt... UNGEN SKRIKER. Om jag vore 5 ar och sag det har skulle jag bola floder. Jag ska kanske tillagga ocksa att det har inte alls ar elefanter. Nan typ av mammut eller nat ska det tydligen forestalla. Mammut - elefant - samma sak ;)

Bye bye Elefantmamma. Jag menar mammut. Eller nat.
Kolla skuggan. Det ser ut som en alien med fet svans och ett fett svard i handen... samma svard som snubben i Final Fantasy.

Inga kommentarer: