söndag 5 februari 2012

Hummerhelvete

Igar var Marcus och jag i Hermosa Beach en snabbis och kakade pa Joe's Crab Shack. Jag gillar hummer och allt sant dar men jag HATAR att behova doda maten innan jag ska ata den! Det tar en evighet for mig att knacka mig igenom alla klor och skal och skit och innan jag har kommit in till det man faktiskt kan ata ar alla andra redan fardiga. Mina fingrar ar dessutom helt forstorda for jag hugger mig sjalv oftare an kraftjaveln. No bueno helt enkelt. Om det inte vore for att jag far doppa lilla hummerkottet i en bytta smor nar jag val har lyckats grava ut det skulle det inte vara vart allt besvar.

Hur som helst... det var en riktigt fin dag i alla fall. Det ar redan sommar har... :)
Ser ni vovven som jag ringade in?? Hans matte kastade en plastanka om och om och om igen ut i vattnet och vovven hoppade i och hamtade den varje gang. Sa fort han kom upp ur vattnet igen vande han sig om med tassarna i vattnet och vantade pa ankan igen! Jag blev kar :)



Jag och ett misslyckat peace sign :)

Inga kommentarer: