fredag 24 februari 2012

Guilt

Jag kampar nastan varje dag med skuldkanslor. Det kanns som att jag ar sjalvisk och elak mot familj och vanner nar jag valjer att stanna i USA. Hur jag an gor sa blir det inte 100% bra i varken Sverige eller USA...

For nagra veckor sen nar jag och mamma pratade gjorde hon mig sa himla glad nar vi pratade om att jag stannar. Hon sa "bara du gor det som blir bast for dig och gor dig lycklig"..... och jag blev sa himla glad for hon menade det verkligen.

Jag kommer nog kanna skuld sa lange jag stannar har och jag vet inte hur lange det blir.
Men jag kommer i alla fall till Sverige om nagra veckor for en intervju pa ambassaden.... far krama alla da.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Frida, vi är glada om du är glad, är du inte det är inte vi det här hemma... :)

Anonym sa...

Stanna i la!!!

Anonym sa...

Sluta upp med skuldkänslor!
Det blir du inte lycklig av! Följa hjärtat blir man lycklig av så du gör helt rätt!!! kommer alltid finnas här för dig ///C