tisdag 14 juni 2011

Trötter

Det var lääääääängesen jag gick upp kvart över fem på morgonen och det känns verkligen! Jag "jobbade" i alla fall på BizBash idag och vi gjorde absolut ingenting :) Vi snackade och tre av våra dj's spelade musik :) Skönt eller vad? Jag tog en massa kort, men jag orkar inte lägga upp dem. Det är ju SUPERDUMT att man inte kan använda bluetoothen med Macen och iPhonen!!!! :(

Jag försökte ladda upp en video på videofyme idag och direktpublicera från telefonen, men det funkade ju inte alls! Skit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men det är ju pisslätt att maila videos och bilder istället. det gör jag hela tiden, jag mailar dom direkt till bloggen från iphooooonen!

puss//C

Hanna sa...

Hej! Jag heter Hanna och jobbar på VideofyMe och hjälper gärna till och ser till så att det fungerar. Vad är det som händer när du försöker direktpublicera från mobilen? Det här ska vi allt kunna lösa! :)