torsdag 16 juni 2011

Sjuk och grejer

Måste ju säga att Videofymes service är grymt bra. Här bloggar man om att det inte fungerar att ladda upp från mobil till blogg och VIPS så har man en kommentar på bloggen från Hanna på deras kontor som vill hjälpa. Störtskönt ju!

Jag känner mig lite sjuk vilket inte är så jättekul kanske. Men på samma gång är det bättre att det kommer nu än när Mackan kommer hem. Ingen tid att vara sjuk då inte. Men nu känner jag mig lite nere. Och det värker i knäna, det är då det brukar bli som värst!
Jag kan ju med enkelhet spåra anledningen till att jag är förkyld!!! Det är det här jävla sug-vädret vi har haft i LA de senaste månaderna. Det är fanimej KALLT på dagarna, och det är J U N I. Det är verkligen inte meningen att det ska vara såhär. Kan vi snälla sluta ha ihjäl vår jord. Jag flyttade hit för solens skull. Tack.

Tänk va skönt snart är M hemma då kan han ta hand om mig när jag är sjuk ;) Perfa!


Inga kommentarer: