torsdag 9 juni 2011

En bloggares dilemma

Jag såg en död ekorre under ett träd imorse. Först blev jag skiträdd, sen stod jag och glodde på den med uppspärrade ögon för det såg så hemskt ut, sen undrade jag om den sov så jag var tvungen att stirra jättehårt och länge för att se om den andades eller inte. Sen tänkte jag att jag har ju en iPhone det här kan man blogga om, men sen tänkte jag att det vore ju alldeles hemskt att ta kort på en döing till ekorre. Fast jag har ju en iPhone nu. Fast nääää, man kan inte lägga upp bilder på döda djur. Tänkte för mig själv att det var ju bra att han fick dö på en gräsplätt i alla fall. OCH att det såg ut som han sov (dvs inga hemska kroppsliga skador).
Så jag tog inget kort, men usch va jag tycker synd om kårren :(

Vad skriver jag om egentligen?!

Inga kommentarer: