tisdag 25 augusti 2009

Nya läsare och nya klasser!

Jag har under de senaste månaderna fått en del kommentarer på min blogg från folk jag inte känner. Jag tycker det är jättekul att ni läser min blogg! Det verkar som att många är andra svenskar som funderar på att åka till USA och plugga och på senare tiden många Michael Jackson fans. Hoppas ni fortsätter läsa!

Angående Michael Jackson så kanske ni har sett videon som cirkulerar på nätet idag? Den där "Michael" kliver ur en van och förs under "stort hemlighetsmakeri" in genom en dörr i ett garage. Det är så hemskt att känna hur det känslomässiga tar över och jag vill tro på det jag ser. Men det är inte sant, och jag hoppas att fans världen över inte greppar efter allt de kommer att se framöver som säger att M lever, för det är inte sant.
Om videon hade varit lite längre och personen som ska föreställa Michael Jackson hade synts mer, hade jag kunnat se med en gång på gångstil och rörelsemönster att det inte är Michael. Nu syns inte så mycket, och det är bara det sunda förnuftet som får tala. Det är inte Michael, och jag hoppas att så få fans som möjligt faller för bluffen. Ibland vill man se något så gärna att man köper vad som helst.

Skolan har startat och jag har haft introduktionsklasser i alla mina ämnen nu. Grym, men krävande termin!

Inga kommentarer: