söndag 30 augusti 2009

Lägesrapport

Nu har en tysk tv-kanal gått ut och erkänt att det var de som satte ihop videon på en "levande Michael" och spred skiten över hela världen. Bojkotta stationen och bränn upp deras högkvarter.

Igår satt jag och Emelie och pratade på ett Coffee Bean i några timmar. Vi pratar som vanligt mycket om L'Effleur Des Sens och vårat jobb där. Emelie blir förhoppningsvis snart signad av USA's största dansagentur och om inte alltför länge ska hon göra ett jobb åt comedy central :) You go girl!

Förutom att Michael är borta, vilket stundtals sveper in allt i ett grått moln, är det mesta väldigt bra nu. Jag är väldigt fokuserad och "hungrig" på så sätt att jag vet vad jag vill ha och jag ser till att jag får det. Det går som det ska. Jag lyckas med det mesta jag gör och det här med allt möjligheterna finns i USA kan jag ju inte annat än glatt konstatera :)


1 kommentar:

Josie1 sa...

Känner igen den där klänningen =) Love it