torsdag 5 mars 2009

July 2009



Det kan inte bli så mycket bättre än det här. Eller jo, han skulle kunna skippa hela den där biten med att det är hans sista konserter. Det känns både underbart och lite sorgligt samtidigt att de här showerna görs.... Jag vill inte höra Michael Jackson säga "This is the final curtain call". Men även om jag helst skulle vilja att han alltid var 35 och kunde uppträda för evigt så är det ju inte så.... Han fyller 51 i år och det är väl inte så konstigt om han inte orkar längre. Men jag tror fortfarande att han är odödlig. Jag vill inte sluta tro på att det alltid kommer finnas en Michael Jackson :)
Cilla, jag vill så gärna att du ska se Michael Jackson!!! Möt upp mig i London! Dra med dig Håkan! Dra med dig ALLA!!!! Dra med ungarna!! Du gör barnen en tjänst i musikens tecken om de får chansen att se Michael Jackson!!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Sis
Fixar du biljetterna så fixar jag resan till mig o Håkan!
Vi kommer, jag lovar!
Har redan pratat med Håkan om det..

KRam