torsdag 5 mars 2009

"The final curtain call"

Så, det stämde ändå... det var verkligen sant :) Jag såg precis presskonferensen Michael Jackson höll i London. Fan, det var ju krut i gubben! Skönt att se! Det känns självklart helt otroligt underbart att jag ska se Michael Jackson igen, men det gör lite ont i mitt fan-hjärta när han verkligen betonar att "this is the final curtain call".... sorgligt. Men han är ju ändå 50...
Hur som helst, jag ska köpa 2 biljetter!
Det är 12 år sedan jag såg Michael Jackson på Ullevi och jag har hållt tummarna sedan dess att jag ska få göra det igen. Jag säger ju det, dreams can come true :)
(Jag är väldgt kontrollerad i det här inlägget, men ni som känner mig vet att jag har hoppat, skrikit och haft ståpäls sen jag insåg att det här faktiskt händer på riktigt)

Fan va bra allt är. Marcus kommer hem imorgon och Michael Jackson sjunger och dansar för mig i juli, det är ju alldeles prima!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var 16 år sen jag såg honom, DET är sjukt länge. Jag som fortfarande trodde jag var 18? /Lindgren