fredag 27 mars 2009

Jag lever!

Hola amigos!!!!
Fan va dålig jag har varit på att blogga då! Jag har fått skäll i form av en arg kommentar, och jag antar att den kommer från min kära Lindgren ;)

Just nu sitter jag på "the Freudian Sip" på skolan och dricker kaffe, käkar bagel och mumsar en munk. Väntar på att min musiklektion ska börja om 40 minuter.

Kan sammanfatta mina senaste veckor med ett ord - Marcus :) Han har skaffat ny lägenhet så vi har åkt till IKEA fram och tillbaks och igår var vi på en G R Y M möbelaffär och det kommer troligen inköpas en säng som INTE är att leka med. Så jävla snygg!!! Jag och Marcus älskar samma typ av design så det är så lätt och roligt att inreda. Lägenheten tar sig, rum för rum.
Marcus på loftet i lägenheten. Från balkongen ser man kanalen och HAVET! Helt underbart. Ska försöka få till lite kort så jag kan visa. Nu är det inte så att jag och Mr. M har flyttat ihop, även fast det kanske låter så.... jag är bara där 24/7 :)
Mitt i allt flyttstök har jag hunnit klå skiten ur min man i NBA spel på X Box och Monopol :) Nu är det bara the real deal kvar, dvs en match up på "vår" basketplan i Manhattan Beach. Vi vet ju redan vem som kommer vinna....

Mitt spring break startar efter nästa vecka. Ruskigt skönt. Fram tills dess är det full rulle i skolan. Cirka sex veckor kvar av den här terminen, hur stört är inte det då? 2.5 år avklarade. Sweet!


1 kommentar:

Anonym sa...

Braaa, Frida, hotet fungerade på dig, det tycker jag om :) Grymt loft, grymt grymt! Och ja, mer kort, och den där tapdance-grejen, mycket tack!