söndag 15 juni 2008

Händelserika dagar!

Jag har varit ledig en vecka och det har varit riktigt roliga dagar. Jag är inte van vid att ha tid över till bus, men det har jag haft nu!
Vi har kollat Sveriges fotbollsmatcher på storbilstv inne i Santa Monica. Skitsur efter igår när vi förlorade mot Spanien. Ryssland ska krossas. Babuschka.
Lakers spelar sina finaler nu och idag är det dags igen. Förlorar de är de ute och Boston Celtics vinner. Tydligen bodde Smush Parker på Oakwood när jag och Chris bodde där.

Vi busade runt på Universal Studios i torsdags. Det är så roligt där, det spelar ingen roll hur gammal man är! Simpsons-riden var helt sjuk och "the Mummy" åkte vi två gånger. Vi fick åka in på Wisteria Lane (Desperate Housewifes-gatan) hela vägen, till skillnad från första gången jag var där och vi bara såg början av den. Alla var där; Homer Simpson, Frankenstein, Shrek och jag får inte glömma "polisen" som skrämde skiten ur oss både en, två och tre gånger. "Call me... 911..!"
På kvällen bowlade vi med jobbet och hamnade av någon anledning i VIP-rummet. Tack. Vår snälla chef överraskade oss och betalade.

I fredags var vi ute på Les Deux. Åt middag hemma först med brudarna och lekte roliga leker igen! Katta charmade som vanligt vår vakt här på stället som alltid underhåller oss när vi väntar på taxin. Köade ungefär en millisekund utanför klubben. Tacka vet jag korta kjolar och shorts, de gör underverk! ;) Hur som helst, svikul som vanligt. Jag kan ju upplysa er om att P. Diddy borde byta namn till P. Shorty eller P. Baby för han ser ut som en liten, liten bebis. Josse skakade hand med honom och har fortfarande inte tvättat den!
Någon basketspelare var där också, men jag vet inte vem det var för jag känner inte igen dem. Om det inte är Kobe då. Och Seth var där, ni vet.... O.C- Seth!
Just det, blev påhoppad av paparazzis också efter att Sara och Katta "busat" lite. Väldigt "Hollywood".

Inte lika glamoröst igår när jag jobbade. Serverade i Malibu... det är så otroligt vackert att åka längs med Pacific Coast Highway. Hade jag en bil skulle jag åka dit och bara sätta mig rakt upp och ner och kolla på det underbara havet. Mitt hav.

OM det finns en Gud åker jag och Katta till Las Vegas den 4 juli. Jag säger bara en sak. Michael Jackson.
Syrran uppträder på Staples den 17 september. It's Janet.. Miss Jackson if you're nasty! Jag = Staples Center 17 september.

Nu ska jag äta, sen sola. Ikväll ska jag ta kort från brudarnas datorer så jag kan lägga upp bilder från alla de här dagarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Frida, säg Jude Law nästa gång. DÅ kommer jag.