fredag 6 juni 2008

En känsla av lättnad!

Det är så skönt att terminen är över!! Helt underbart, nu kan man slappna av. Gino och jag pratade om stressen man alltid känner under terminen. Man undrar alltid i bakhuvudet hur nästa prov ska gå och om man får ett A. Alltid är det något man stressar med för att hinna. Nu är det ÖVER! Ett och ett halvt år av utbildningen avklarad! Thank you!
(Jag börjar iofs sommarterminen den 16 juni, men jag låtsas inte om det för tillfället)

Jag har inte varit ute på hela terminen och i lördags var vi på Boulevard 3. Lånade världens finaste klänning från Sara, och har jag tur kommer hon hem med en likadan till mig från Vegas :)

Josse har under hela terminen "glömt bort" att hon kan världens roligaste "fylle-lek". Den går inte att förklara, måste upplevas live! Den ska vi leka i sommar i Sverige! Om jag kommer ihåg den....

Josse lyckades plira in sig hos vakterna så vi fick gratis drinkar.
Resten av tiden var vi på dansgolvet. Kan man hitta ett ställe där de spelar Lil' Waynes Lollipop..... bara?

Annars är jag fortfarande helt förundrad över kvalitén på Ushers nya skiva. Jag vet vad som kommer snurra på min Ipod när jag åker till Sverige i sommar!
Snart kommer världens bästa Rick-Rack! Det ska bli så kul att visa honom hur jag har det här borta!!! Synd att han preciiiiiiis missar NBA-finalerna!

Marcus får komma hem... nu. Idag pratade jag och Gino om allt som har med lööööööve att göra och återigen infinner sig den där lyckokänslan i mig som bara han har framkallat. Jag längtar så till han kommer till Sverige. Då ska vi prata engelska Anna :) Jag har hittat världens finaste man.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur sexig är inte du i den där klännigen då ra?? OOO my.....

Klart vu ska snacka engelchska...inga problem..efter ett par flaskor vin!
/lundell