tisdag 29 januari 2008

Ska jag få se Kungen igen?!

Kolla den här länken
Göteborg, 16 augusti 1997

Jag får fortfarande ståpäls och lyckorus varje gång jag kollar på klipp från konserten jag såg på Ullevi. Ni hör skriken va? Det är MIG ni hör, och det är jag STOLT över! Det är mer än tio år sedan nu och minst sagt mycket har förändrats, men inte min idoldyrkan! Den har tagit en mer vuxen form, och tur är väl det, men den finns där fortfarande!

Så, jag är ju rätt nöjd nu då "Thriller 25" ska släppas och rykten om konserter går. Thriller 25 släpps den 12 februari och bör införskaffas av ALLA. Den har riktig potential måste jag säga. Re-makes av låtarna som fanns på Thriller av dagens artister tillsammans med Michael J. Sök på youtube.... Wanna Be Startin' Somethin' med Akon är asbra! Hur som helst.... rykten om konserter i London under 2008 börjar cirkulera från mer och mer trovärdiga källor, så man kan ju alltid hoppas! Blir det konserter i London är jag där. Punkt slut. Jag ska. Jag lånar ihop pengar och om inte pappa vill låna säger jag upp släktskapet och lånar sen hos någon annan :)

Grammy Awards är den 10:e februari här och det går lite rykten om att Michael Jackson ska uppträda där också... nu ska vi se... vi kanske kan få "musik"industrin på fötter igen, eller vad säger du Micke?


1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe betalar du något själv? Utbildning, konserter din pappa är antingen väldigt rik eller så är du väldigt bortskämd... Eller båda! :)