lördag 11 augusti 2007

Det är jag och Nils Sundgren eller vad han heter...

Av någon anledning fick jag tillbaks internet i lägenheten nu. Det var ju konstigt... kanske kan snylta på någon annans uppkoppling i alla fall. Ursäkten "jag är student och fattig" duger gott och väl.

Har haft piss-tråkigt i några dagar. Så tråkigt att jag t.o.m kollat på film själv, och det gör jag aldrig. Började med " Remember the Titans" och "Forrest Gump" - grät krokodiltårar som vanligt...

Apocalypto - se den! Absolut något för syrran skulle jag tro.

Disappearing Acts - se den, och grååååååt! Samma producent som "Love & Basketball", behöver jag säga mer? Lundell and Lindgren, you would like it :)

Five people you meet in heaven - lite mysko, men antagligen fin, man gråter lite... ja, nä, den kan man leva utan. Vad är det för fel med Jon Voights ansikte? Alla prickar och det gröna som slutar vid ögonbrynen? Är han verkligen Angelina Jolies (världens snyggaste kvinna) pappa? I doubt it.

White Oleander - mucho bra. Kan man beställa Michelle Pheiffers ansikte hos kirurgen??

Black Snake Moan - go for it!!! Se den!

Antwone Fisher - JAAAAAA, denna ska alla se!!! Based on a true story, då blir det aldrig fel.

Ghostrider - dödens dö åt alla filmer baserade på någon löjlig serietidning. Be gone!! (när ska grabbar växa upp?)

300 - believe it or not. Den var bra!!! "This....is.... SPAAAAAARTA!!!!!" Pappa, detta är vidareutbildning!!!!!

Klockan är 9.30pm och jag ska väl lägga mig snart... skruvade fast säng-grunds-ihop-hållaren (fråga mig inte) igår. Jag blir lika stolt varje gång jag tar fram min ALLDELES EGNA VERKTYGSLÅDA!!! Man kan väl skruva och snickra liksom.... piece of cake.

2 kommentarer:

Mrs Thinkalot sa...

OH! Filmtips. Me like! Här kommer några tips från mig till dig som vi sett här hemma den senaste tiden (om du skulle få tråkigt igen, menar jag)

* IVAN ALL MIGHTY
* HARSH TIMES
* WE ARE MARSHALL

Anonym sa...

Men Frida...FAN vad filmer, det är nästan sjuktligt!

Hörru, du glömde ju ALFIE FFS!! Eller The Holiday...DÄR snackar vi!

Piiiss