onsdag 16 juni 2010

Usch. Nu har han förgiftat 3rd Street säkert....!

Min chef messade mig idag och sa att "Dr." Murray var på 3rd Street. 3rd Street är shoppinggatan här i Santa Monica där jag bor. Äckligt. Nu kan man inte gå till Starbucks på 3rd Street längre då. Han kanske tappade lite propofol när han väntade på sin kaffe (som jag hoppas de la lite gift i), och det vill man ju inte komma i närheten av.

Annars går allt i 356km/h som vanligt och jag längtar till nästa vecka då Marcus är hemma. Då är min midterm över och jag är ledig på torsdag! Om Lakers vinner sin match imorgon ska vi kolla på paraden nästa vecka :) Wohooooo :)

Kom precis hem. Nu är det plugg som gäller till ikväll då jag antagligen ska träffa några från jobbet i en studio. Tänkte hänga där några timmar, och snacka lite skit... sen är det tillbaks hem och plugga mer!

När jag jobbar på WB kliver jag upp tidigt och hinner inte blogga förrän det är natt i Sverige, så det kanske ser lite tråkigt ut för er utan uppdateringar :( Men kom ihåg att jag är 9 timmar efter er, så det blir lite vajsing på den här bloggen :)

Inga kommentarer: