fredag 4 juni 2010

Oj! Rekord!

Kors i taket!!! Jag sov till 10.15 imorse! Kommer inte ihåg när det hände sist. Jag vaknade i och för sig i vanlig ordning när grannen gick upp och började stampa i golvet, men kunde som tur var somna om. Me likey!

Tänkte dra till poolen, men solen skiner inte :( Då blir jag fast med pluggandet då. Förresten - jag fick bra nyheter igår :) På grund av att skolan har gjort fel i schemaläggningen måste alla lärare minska undervisningen under sommaren med 7.5 timmar :) Wohooo! Det betyder alltså att vi får två lediga dagar,  PLUS att det individuella projektet och alla homeworks tas bort :) I'm loving it!

Sheri och jag skulle kolla lägenheter idag, men det blir imorgon istället, då hennes syster som också ska flytta till MDR, kan följa med :) Jag känner på mig att vi kommer hitta världens finaste lägenhet :):)

Inga kommentarer: