fredag 11 juni 2010

Marcus kommer hem en vecka wohoooo :)

Jäklarns Lakers. Självklart förlorade de igår - den enda av de 7 finalsmatcherna som jag kan se!!!!!!!!!!!!!! Vi var som sagt på Baja Cantina. Jag drack en margarita (blä!!!!) och en cosmopolitan (mumma!!!). Det blev en tidig kväll, och när jag kom hem pratade jag med Marcus länge, länge, länge :) Han gav mig MYCKET bra nyheter! Nästa helg kommer han hem och stannar i en vecka. Underbart! Sen åker han till Texas, och i augusti eller september åker han till Irak eller Afghanistan,..

Nu tänker jag dra till poolen. Vägrar sitta inne en hel dag. Jag kommer ruttna i den här spindellägenheten om jag inte gör något. Pool it is!
Jag väntar på kort från Charlie innan jag lägger upp bilder från igår!

Älskar fortfarande mina nya, raka tänder :)

I augusti kanske jag ska bli reggae-björn. Jag vill inte berätta mer om det, för jag kommer bli så ledsen om mina planer inte går i lås! :(

Inga kommentarer: