onsdag 2 juni 2010

Ska man eller ska man inte?

Nej men tjeeeeeeena!
Jag vet att jag hela tiden säger att jag ska lägga upp bilder, och så gör jag inte det. Det är ju dumt kan man tycka. Det är bara det att det tar sån satans lång tid att få in bilderna....! Jag är lat helt enkelt! Men ikväll ska jag lägga upp bilder! :) Prååååmissss!

På fredag ska Sheri och jag förhoppningsvis kolla på de sista lägenhetskomplexen i Marinan och Playa Vista. Finns så mycket FINT :):) Jag längtar sååå mycket till flytten :) Nytt och roligt!

Såg på Katta och Elsas blogg att Elsa har gått en modevisning. När jag såg kortet tändes en låga i mig som legat och sovit ett bra tag nu. Det är ju världens skönaste känsla att gå på en catwalk! Jag blev tillfrågad av en agent för några veckor sen om jag ville komma till deras agentur... men jag har bara låtit det rinna ut i sanden för jag har inte samma intresse för det där längre, samt att det här med arbetstillstånd är ett sånt j-a knöggel i USA och jag vet att de kommer säga att jag ska jobba svart. Men nu såg jag bilden på Elsa.. och FAN det är ju så kuuuuuuuuuuul! Man kanske skulle köra ändå?

Inga kommentarer: