torsdag 27 augusti 2009

Hayvenhurst Avenue

Idag åkte jag, Katerina och Elsa till Michael Jacksons barndomshem i Encino. Familjen bor fortfarande kvar i samma hus de flyttade till efter att ha lämnat Gary, Indiana. Det såg ut som vilket annat kändishus som helst... en stor gate, murar, kameror osv. Bakom dessa murar bor numera också Michaels barn.
Jag lämnade en blombukett och ett kort. En vakt kom ut för att se vad vi höll på med, men när han förstod vad vi gjorde vinkade han och gick tillbaks in bakom grindarna. Jag undrar hur det är där inne i Jackson-huset...



De här bilderna är tagna för några veckor sedan. Idag när vi var på samma ställe har de tagit in allt som fans och folk i allmänhet har lämnat och det är inte längre avspärrat. Jag ska lägga upp korten vi tog när jag får möjlighet.

Inga kommentarer: