tisdag 15 april 2014

Sköna arbetskamrater

Jag tycker bloggerappen är jättetråkig. Det går inte att centrera text/bilder eller länka eller någonting :(

Jag hittade en gammal bild som fick mig att skratta idag. Jag reser ju med över 20 killar och de älskar att jävlas med mig såklart. Förra året var brutalt med stor USA-turne, följt av en väldigt jobbig runda i Europa och direkt efter det Asien. När man reser som vi gör tar "vi ska åka hem imorgon" en helt ny innebörd. Magiska ord. Man räknar ner dagarna. Så när vi satt någonstans i Japan på en arena och alla var tokladdade inför morgonens flyg hem hörde vi talas om väääääärsta ovädret som skulle komma in och självklart precis när mitt flyg skulle lyfta. Vi hade dessutom en resa till Dominikanska Republiken planerad för ett gig, men vi skulle stanna några extra dagar och bara slappa och åka på häftiga hästritter och grejer. Nu hann jag lyfta innan ovädret rasade in, men vad bra det kändes att mina arbetskamrater stöttade mig och hoppades att jag skulle få åka hem :)


Inga kommentarer: