fredag 11 april 2014

Hemma igen

Oj - jag trodde jag la upp ett inlagg fran hotellrummet igår natt nar jag kom hem fran giget men det gick tydligen inte inte igenom.

Nu ar jag hemma fran Barbados. Det var fyra snabba dagar i paradiset. Jag tycker for det mesta att alla stallen ser likadana ut, men Barbados var nagot speciellt. Det beror nog pa att schemat inte var sa galet som annars, da vi hade soundcheck dagen innan show. 

Jag hann till och med aka ut pa en snabb liten battur med vara dansare, vilket aldrig ar mojligt annars. Allt, inklusive alkoholen, ingick pa hotellet sa det blev nagra Pina Coladas och en urspårad middag :)

Undrar egentligen vad folk har for bild av det jag gor? Jag kan lova att uppfattningen ar VALDIGT annorlunda fran verkligheten. Den har Barbadosresan ar ratt missvisande.

Jag har precis gjort klart en budget for ett gig vi kanske ska gora for MTV. Nu ska jag lassa Game of Thrones (yay yay yay!) och sen lagga mig. Det ar jattefint har i LA nu sa imorgon ska jag hitta pa nagot. Eller inte. Jag alskar att bara vara hemma och norda nar jag har rest :)



Inga kommentarer: