måndag 14 april 2014

MB

Idag var jag pa stranden i Manhattan Beach med Katta en snabbis och kakade lunch. Dit skulle jag kunna tanka mig att flytta. Det ar jattemysigt och superfint pa alla satt och vis. 

Det var andra svenskar dar, som ar ratt nya i stan verkade det som. Det ar intressant att hora hur de resonerar och tror att allt funkar. Undrar egentligen hur manga som kommer hit med en seriös plan? Inte sa manga tror jag. Om du funderar pa att komma hit och jobba sa ar mitt tips till dig att STALLA IN SIKTET, sluta drabbla och slang alla ursäkter i sopnedkastet. Och om man aker hit for att festa och använder skolan for det tillfälliga visumet sa ar det ok också, men var up front med det da.

Jag hade en jattekonstig drom igår natt. Vaknade och tyckte liksom att den kom fran ingenstans och var sa klar. Jag har aldrig drömmar med ett SLUT, men det var ungefär som att stanga ett kapitel i en bok precis nar jag vaknade. Det var som att eftertexterna rullade. Jattekontigt. Marcus har en återkommande drom att en tant bakar kakor till honom. Undrar vad det handlar om? Kanske hans inre onskan att jag ska bli mer hurtig i koket :)





Inga kommentarer: