söndag 6 oktober 2013

Vuxenpoang

Jag och Marcus funderar pa att kopa lagenhet eller hus nasta sommar. Eller borja processen i alla fall. Det kanns lite läskigt for jag vet inte alls hur sant funkar har. Aven om jag har bott har i snart sju ar sa ar jag helt vilsen nar det galler vissa saker.

Men det kanns ju puckat att betala for dyra lagenheter (vi betalar cirka 14,000 i manaden dar vi bor nu) nar de pengarna kan ga till nagot vi ager istallet?

Tank sa roligt att aga en lagenhet eller hus.... fast da maste man ju bo dar ett tag. Jag/vi har flyttat en gang per ar sen jag flyttade hit 2007. Galet.

Jag aker antagligen till Guantanamo om lite mer an en manad for att halsa pa Marcus... jag kampar for att behålla brannan... tur att det ar sommar har fortfarande! Har ar for tva veckor sen nar Chris och Emil och jag var pa stranden :) 


Inga kommentarer: