söndag 27 oktober 2013

Min vecka

Nu ar jag hemma igen. Harligt! Min lagenhet ser ut som ett bombnedslag. Maste fixa det imorgon. 

Vi borjade veckan i Orlando dar vi gjorde ett gig for Microsoft. Som manga andra ganger i Orlando bodde vi pa Hard Rock Hotel. Jag alskar att ga runt och kolla pa alla klader och grejer som anvants av olika artister.


Elvis personliga prylar


Har ar en av Elvis scenkostymer. Han var SUPERKORT. MINI-MINI. Mini.

Vi avslutade kvallen pa hotellbaren med foretaget som satte ihop eventet och vi hade sa satans roligt. Killarna hade lite extra roligt med mina drinkar.



Sen drog vi vidare till Tucson.... har under soundcheck...


Det har halsbandet fick jag av pappa nar han kom hem fran Angola.


Jag har fatt varldens finaste klanning fran BCBG. Jag har aldrig haft pa mig nagot sahar dyrt. Alskar alskar alskar den!!!

Det blev inga kort i Indio men vi var dar i forrgar och San Diego igar for det dar privata eventet som jag namnde i forra inlagget. Det var nog det konstigaste jag nagonsin gjort. Det var en rik gubbe som hade hyrt ett helt lyxhotell i San Diego for att fira fyra ar som gift med frugan och de bjod in nagra vanner. Pa riktigt... det var nagra hundra personer dar och vi har aldrig spelat for en sa liten publik. Efter oss kom Robin Thicke forbi och drog av nagra latar vid pianot. Det var superkonstigt. Som en hemmafest, fast med varldsartister istallet for iPoden pa shuffle. Vissa har PENGAR. 

Inga kommentarer: