fredag 11 oktober 2013

Jag sjunger Eros pa MITT satt

Jag sjunger sa hogt jag kan. Mina grannar alskar mig. Jag sjunger som det har latit i mina oron sen jag var pytteliten. Sa jag kan alla latar utan att jag ens vet om det. Men pa mitt satt.

Se bastassona bella calzone.... arfapjore amore. Till exempel.


Eller den har refrangen ar bra ocksa. Kampane na more ne mastamaaaaa neser ma radiguuu. Eller det ar inte ens refrangen tror jag. Men det ar precis DAR jag ar bast pa att sjunga den har laten.


Den har ar bra ocksa. Hang med i forsta raden - jag har gjort det lite enklare for dig som inte ar lika bra pa italienska som mig: one manna sittasjones..... dosmomentos dinadaaaaassss. 


DET VIKTIGA AR INTE ATT MAN SJUNGER RATT, UTAN ATT MAN SJUNGER OFTA OCH HOGT!!







2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha! Så jäkla roligt:) visste precis vilka låtar det va du mena. HAr sjungit med precis samma uttal sedan jag ca lite ! Grrymt! Pjuuu Bella kååååsa! Fasen måste genast lägga på spotify listan;) / lundan

Anonym sa...


Den mest fantastiska Italienska
jag har hört ,skrattar på mig
tror jag.
På Skogsvägen talar vi flytande
alla språk faktiskt.