lördag 30 april 2011

Back in LA.... thank GOD!

Jag har varit instängd på ett äckligt hotellrum med tre av mina kollegor den senaste veckan. Har vi inte varit på hotellrummet har vi jobbat. Där har ni anledningen till noll uppdatering. Jobb..... 24/7. Det har varit en MYCKET intressant vecka, och jag har tagit många viktiga beslut som kommer påverka mitt liv :)

Back in town! Såhär ser väderprognosen ut för veckan :) Rätt ok!


Idag ska jag hitta hotellrum till pappa och deklarera, men först måste jag kolla färdigt på det första avsnittet av "the Voice". Visas den här showen i Sverige? Den är såååååååååå mycket bättre än Idol för det handlar ENBART om rösten. Den här bruden är ju bara för skön!!!!!!



Jag har gråtit säkert tio gånger bara under första avsnittet. Jag måste jobba med entertainment.

Inga kommentarer: