onsdag 19 mars 2008

Sälar, bus, Gavin och VEGAS BABY!

Katta och Josse har lagt till "Clubs 101" i schemat i år. Studiebesök minst en natt/vecka på ett dansgolv i Hollywood ;) Så när de var ute och var olydiga i Hollywood busade jag och Gino till det! Ut med deras madrasser i hallen, och upp med dem på stolar!! Bus = the shit!


Får inte glömma Kalle (uttalas Käääääälle, han är dansk, eller jag menar skånsk). Som straff för att han springer ut på oanmälda, oförklarade bus mer än en gång per vecka bäddade vi ner välkomstpresenter i hans säng. Ett stycke björn, ett stycke naken brud, ett stycke stearin-gorilla, ett stycke kokosnöts-bh och ett stycke NYA (med lappen kvar) trosor!


Jag och Katta var och såg underbara Gavin DeGraw live i lördags. Ojojoj, han blir bara bättre och bättre. Skivsläpp 6:e maj!! Och FAN TA DIG om du laddar ner!


Och så til den underbara underbara underbara nyheten att jag med säkerhet får träffa min Marcus innan han åker till Irak! Den 1 maj får jag en flygbiljett till Las Vegas, där vi ska vara med varandra i fyra dagar! Första tanken var att han skulle flyga mig till New York, men det var inte tidsmässigt smart eftersom han kan flyga från sin kust hit, tidigare än jag kan sätta mig på ett plan dit. Allt känns lite lättare nu när jag får träffa honom! Underbara man!!!!

En annan viktig nyhet. Fick lära mig idag att sälar bara sover en och en halv minut i taget.
TUR att man inte är säl!!!! Stressigt juh!



1 kommentar:

Chris sa...

woooohooooooo fan va nice att ni får fyra dar i Vegas. Inte illa bruden!!!! Det blir ju hyfsat mkt lättare att hålla ut då. IM HAPPY FOR YOU!!!!!!!

Sjukt snygg du var på skolfotot förresten...jag vill inte ens leta fram ett från min första fotosession. HAHA!

Nu ska jag på bio med Lotta snart och en promenad med hennes hund innan!
PUSS!!!!