måndag 9 juni 2014

We Are One

Antligen tillbaka pa rummet. Det som skulle ha varit tva eller tre snabba timmar pa arenan blev nio timmar och sen tre till pa hotellet. Jag kan ju saga att forandringar och snabba vandningar ar vardag i min business. All I can say is missa inte VM-invigningen :)

Det var lite haftigt att faktiskt sta pa graset (aven fast man inte far) idag. Imorgon aker vi till arenan igen for att gora en full repetition, da far jag inte ta kort, men sahar sag det ut ikvall. Scenen ar inte fardig, sa forst imorgon far vi se allt "live". Vi har sett den kreativa visionen pa papper sa jag vet hur det kommer se ut, men det ar en helt annan sak att se det pa riktigt kan jag tanka mig.

Jag har forstatt pga reaktionen pa Facebook och Instagram att det ar manga som skulle vilja byta plats med mig. Jag onskar att alla kunde fa uppleva mitt konstiga liv en sekund. Det ar som att ga runt i en drom. Nu ar inte Fotbolls-VM direkt min GREJ... men jag ar jatteglad att jag far vara har, och att jag ar en del maskineriet bakom showen som öppnar hela schabraket. Och tro mig - det vi gor ar ett maskineri. Varat team ar som ett företag i konstant rörelse världen over.

Och sen kanske jag ska ga pa oppningsmatchen efter var show också. Brasilien vs. Kroatien. Tank om det hade varit Brasilien vs. Sverige. Da hade jag nog huliganat lite till och med.

Inga kommentarer: