torsdag 20 mars 2014

Nya videos

Nu blev det pinnar pa minussidan av min vuxenpoangstabell. Jag borjade sammanställa mina kvitton fran 2013 inför deklarationen men det var roligare att leta fram nya musikvideor pa Vevo. Hoppsan.

Justin Timberlake har slappt videon till Not A Bad Thing och den var ju jattetrakig och hela dokumentarsapa-hitta-paret-som-sa-ja-pa-taget ar skitirriterande for det tar bort fokus fran laten. Den ar inte sa bra den heller sa on to the next.


Det har ar min favvis nar jag kor bil nu. Maste horas pa hog volym! Videon ar blah blah blah


Har däremot, har hander det grejer! Loppan ar tillbaks och faktiskt riktigt bra den har gangen tycker jag. Alla gar och sjunger pa laten. I Luh Ya Papi. Jag hade kunnat vara utan alla äckliga speedos, men hon ar ju snygg att kolla pa. Vi har jobbat med henne manga manga ganger och hon ar precis lika vacker med som utan smink. Hon kommer ner och uppträder med oss i Brasilien for Fotbolls-VM också.


Jag kommer ihåg nar MTV var som bast och det var helt magiskt att se en ny video. Shit va underbart det var. Voxpop da!!!! Hur bra var inte det?? All I Have To Give lag etta i ungefär 3425 veckor hahaha!

Inga kommentarer: