söndag 16 mars 2014

Fran vanster till hoger ar inte sa latt alla ganger

Sommaren ar har pa riktigt. Det ar mer eller mindre sommar har hela tiden men nu kanns det pa riktigt. Jag alskar vadret har, det ar sa fint hela tiden.
Min pappa kommer hit snart och det ska bli sa roligt! Sist han och min mamma var har var jag fresh out of the university med skitjobb och panik pa kontot och rent allmänt i livet. Det ska bli sa himla harligt att visa att det var vart allt slit :) Langtar till mamma kan komma och halsa pa också.

Snart kommer var nya turnédatum ut :) Excited!!!! :) Jag ar sa taggad. Jag ser sa manga möjligheter framfor mig med det har teamet och det kanns som att det verkligen kommer ga langt. Vi har redan natt langt och det ar det som ar sa underbart. Ingen stress. Bara möjligheter. Det ar harligt att vara supermotiverad.

Titta har vilken tuff bild jag hittade pa Instagram --> HistoryPhotographed
Bra val att andra sida man kor pa, annars hade jag aldrig kunnat kora i LA :)


Smile smile och hej hej fran mig!





Inga kommentarer: