måndag 25 november 2013

Batkid for President!


Har har ni Batkid. Han ar min hjalte. En liten liten kis pa 5 ar som har kampat med leukemi sen han var 1,5 ar och nu antligen ar pa battringsvagen. Make A Wish Foundation uppfyllde hans drom om att fa vara Batman for en dag i San Francisco och bilderna och filmerna har spridits som en lopeld genom sociala medier och tv, kanske aven till Sverige??

TROR NI JAG BLEV GLAD nar jag fick reda pa att vi skulle spela in en liten scen med honom idag pa Good Morning America? Jag visste inte om jag skulle stortbola eller kidnappa honom nar han stampade in i sin lilla Batmandrakt. En sak kan jag saga, han ar en riktig tuffing. Om drakten ar pa AR HAN BATMAN. SAAA GULLIGT!!! 





Kolla har nar han raddar Pittan!!







2 kommentarer:

Chris sa...

Underbart! :)

Bec sa...

Spannande! Ska bli kul att se vad som hander :)