måndag 18 november 2013

Aj helt enkelt


Nu ar det sahar att Formula 1 ar sakert jattehaftigt och sa men det gor ONT. Vi spelade efter racet i Austin i helgen och under de tva timmar de korde ville jag bara stoppa huvudet i sanden eller knappa med fingrarna och forsvinna. Jag filmade lite innan själva racet da bilarna bara akte runt och testade banan lite…. det syns lite i en har videon, men for det mesta ar det bara jag som skriker :) 

Som vanligt visar inte videos hur det faktiskt var. Det gar inte att förklara hur ont i oronen och huvudet man fick av de dar satans bilarna. Nu nar jag sitter har och skriver inser jag plötsligt varor det kändes sa konstigt varje gang jag sa Formula 1 pa svenska….. det heter val Formel 1 pa svenska?

Det var cirka 16000 i publiken under var spelning. Skont roj!



Vara dansare gor sitt scenintro.




Inga kommentarer: