tisdag 9 juli 2013

Oforskamt bra

Jag mar oforskamt bra just nu.... Allt gar at ratt hall. Mer an at ratt hall. Det gar fanimej suuuuuuuper.

Jag tankte slanga upp lite mer bilder fran turnen. Har har ni!

Nar man maste till en ny stad snabbt da blir det privatjet.


Fran valdigt glamorost privatjet till inte sa glamorösa 10 timmar pa en parkeringsplats. Nar man bussar maste man stanna efter ett visst antal timmar och da sitter vi pa en parkeringsplats och filurar. Man har ett duschrum pa ett hotell for varje buss och sa ligger man vid poolen eller jobbar fran hotellobbyn.


Det blir inte enklare an sahar.


Organiserad panik minuterna innan en show.


Justice Crew, en brutta fran ABC News och Pit innan sista showen.


Nar jag tog det har kortet blev jag toksentimental. Det var sista showen, jag var den sista personen dar och allt lag ode. San kansla att komma dit, bygga upp scenen, genomfora konserten och hora och se publiken, och sen bryta ner allt och aka till nasta stad. Och har hade vi precis avslutat den mest komplicerade turnen vi nagonsin varit ute pa. Man aker runt och levererar musik och gladje. Varje dag. Vilken lycka!!!


Miami...


Direkt efter avslutad turne aker alla tack-Instagram upp fran alla som var med och genomforde showerna. Har ar JC's lilla kollage :)


Max, var PM, och jag. Det ar vi som ar ansvariga och det ar tur att vi jobbar bra ihop annars hade det blivit pannkaka. Det ar som att jag har en extra familj. Det blir sa nar man turnerar.


Sista pop up office for den har gangen. Peace out. On to the next!


Inga kommentarer: