onsdag 17 juli 2013

Glaaaad

Jag sitter pa flygplatsen i London och filurar. Lyssnar pa The Weeknd och bara alskar livet just nu. Jag lever i min musikbubbla och det ar sa underbart. Jag alskar att vara tillbaks i Europa och vetskapen att vi ska turnera har nu i nagra veckor gor mig sa GLAD!!! Och sen Asien och Australien. Jag maste nypa mig sjalv - det har ar mitt LIV!

Och jag ska fa traffa SELMA!!!!! Sa underbart!!!

Mina polare Peter och Lilli ar i LA nu och vilken inspiration de ar alltsa. Jag alskar att bli inspirerad. Jag menar Peter klacker ur sig att han har skrivit en bok som om det ar no big deal. Bara sadar liksom. Jaha, en bok. Schysst. Inga hinder, ingenting som kan stoppa en. Sadan manniskor inspirerar mig till tusen. Hall utkik efter Peters nya foretag I love Success. Ingen tillfallighet att det ar namnet pa HANS foretag :)

Ah jag ar sa glad att jag ar dar jag ar. Jag ar sa glad.


Inga kommentarer: