måndag 19 november 2012

Pavag till New York

Sorry for dalig uppdatering over helgen (jag forsoker verkligen uppdatera MINST en gang om dagen) men det har varit fullt os medvetslos de senaste dagarna. American Music Awards ar en av de storsta galorna under hela aret har i USA sa vi repeterade i fredags och showen var igar. Jag forsokte ju springa in i / jaga / tafsa pa Usher hela dagen, det var liksom prio ett, men han gomde sig. Dagens WTF var anda Chris Brown som INTE ser ut i verkligheten som han gor i videos eller pa TV. Fy fan - jag blev morkradd.
Jag sag Christina Aguilera och Linkin Parks rehearsal och VILKA roster. Jag blev helt tagen av Linkin Park-snubben... vilken POWER!

Ungefar en timme innan Pit skulle upp (i direktsand tv) bestamdes det att Christina skulle upptrada med oss... har ar resultatet :)


Efter galan bokade vi en klubb bara for oss och hade releasefest for Pits nya album Global Warming. Sjukt kul... men kameraforbud :) Det dansades utav bara helvete, latino style... dvs HELT nytt for mig men Pit ar en grym, om an hardhant haha, danslarare :) Jag vill dansa igen det ar ju skithaftigt med "pardans" a la latino style!!

Akte hem i tva timmar, packa och sen till flygplatsen. Nu sitter jag pa flyget och gosar med min halsduk och jobbar. Landar i New York om tre timmar eller nat at det hallet. JAG ALSKAR NEW YORK!!!!!!!!!!!!!!!
Imorgon spelar vi in Jimmy Fallon, pa onsdag ar det The View, Today Show och sen hem igen.


Inga kommentarer: