lördag 10 november 2012

EMAs day 1

Det ar sa underbart att vara i Europa!!!! Jag kanner mig alldeles superglad och alla marker. Pit markte det direkt och fragade om jag kande mig hemma :) Jag tror alla marker att jag kanner mig hemma har. 


Scenen ar skithaftig. Vi korde ett litet genrep idag och imorgon ar det dress rehearsal. Vi gick igenom roda mattan och forberedde infor det om det nu ar nagot vi gor. Inte direkt favoriten pa listan over allt som alla vill att Pit ska gora. MTV EMAs ar ett sa sjukt stort projekt alltsa. Backstage ar verkligen en djungel av dressing rooms, gifting suites och kandisar. Dagens tummen upp var nog anda nar jag kakade lunch brevid Heidi Klum och insag till min forvaning att jag ar langre an henne :) Nice! I win.


Hittade sjalvklart ett Starbucks nara hotellet och det ar sa myyysigt med allt julpynt overallt.


Dagens "what the fuck is that?!" var nar vi sag de har tva som var ute och rastade sin lilla miniponny mitt i city.  Jag hann inte riktigt ta ett kort men ni ser sakert den dar lilla hundliknande saken i mitten som faktiskt ar en totto.


Checkin desk at EMAs.


Inga kommentarer: