onsdag 22 augusti 2012

Next stop Perth

Nu har jag precis packat och imorgon hoppar vi pa flyget till Perth. Sydney har varit underbart och jag ar skitnojd att vi kommer tillbaks hit nasta vecka for sista konserten innan vi drar till USA. Idag skulle vi ut pa en "snabb" lunch men jakten pa det perfekta thaistallet ledde oss ut pa en laaaaang promenad (hoga protester fran Max och Pili).... jag ALSKADE att ga genom stan!!! Arkitekturen i Sydney ar fantastisk... och folk overallt.. I love it. I Los Angeles sitter alla och surar i sina bilar hela dagarna.. ju mer av varlden jag ser desto mer overtygad blir jag att LA ar skitfult.

Anyway... tv-inspelningen idag var riktigt rolig. Pit var i sitt esse och det blev riktigt bra. Jag tog massa roliga bilder men eftersom jag inte har en sladd eller palitlig Wifi sa jag kan ladda upp bilderna far det vanta lite. Hittade videon pa YouTube i alla fall - nya singeln "Get It Started" med Shakira. Tv-showen var sista pushen infor Australien-turnen som kickar igang imorgon. 
Nagot som alltid forvanar mig pa TV-inspelnignar ar hur otroligt liiiiiiiiten yta man jobbar med. Vi var packade som sardiner ungefar fyra-fem meter fran Pit nar det har spelades in.... och sjalva scenytan ar pytte-pytte!! David Letterman tar nog anda priset.

Jag tror forresten att jag maste borja fora nagon typ av turnedagbok. Det ar en san sanslost konstig livsstil och allt som hander ar sant man egentligen bara ska se pa film :) Haha! Nar jag ar 86 maste jag ha nagot att ga tillbaks och titta i for att komma ihag. All galenskap far INTE glommas!!!! Och all galenskap ar INTE menat for en offentlig blogg :) Oh no.

Jag vet att det ar trakigt utan bilder... jag ska ladda upp sa fort jag kan!!!



Inga kommentarer: