söndag 19 augusti 2012

Bye bye Japan

Jag har inte laddat upp nagra bilder for min telefon har inte riktigt kommit overens med Japan. Det funkar liksom inte riktigt kan man saga. Jag drar till Australien om nagra timmar och forhoppningsvis kommer det fungera battre dar.

Japan har varit sa himla ballt. Dyrt som fan bara, och det trodde jag inte av nagon anledning. Folket  ar sa sjukt disciplinerade och visar san respekt. Man far sig en tankestallare. Det ar en upplevelse varje gang man gar in i en affar for de har sa manga mysko manicker och matprodukter. Japan ar nog dessutom det enda landet i varlden dar pojkband och tjejgrupper fortfarande ar the shit. MTV har ar BARA pojkband. Det kanns som 1997 nar man lyssnar pa radion eller tittar pa MTV. Chris - du kanske skulle flytta hit? ;)
Kladstilen har, i kombination med att de flesta at tre applen hoga, gor att manga ser ut som att de hoppat ut ur en serietidning. Underbart! Jag vill nynna pa Super Mario-laten nar jag gar runt har ocksa... det passar liksom in.



Inga kommentarer: