lördag 14 januari 2012

Vice @ Supperclub

LATT Hollywoods basta klubb!! Och FAN va bra Vice ar alltsa. Sa grymt bra musik!!! Jag, Maja och Katta shakade hela natten!! Errol pa jobbet fyllde ar och Vice var i stan sa det var roj kan man saga.

Jag vet inte var en av mina videos tog vagen, det har ar den enda jag har uppifran DJ-baset. Vice DJar och Skratchy hoppar  :) Skiten ar felvand av nagon anledning!!!


Vilken jakla klubb Supperclub ar alltsa. Jag har varit pa manga klubbar i Hollywood men den har ar hands down den basta. Nu kan det ju iofs vara for att Vice spelade sa grym musik. Lite da och da hissades en naken (sma plaster pa tuttarna bara och stringisar) brutta ner fran taket och sprutade champagne pa alla pa dansgolvet. Laser. Konfettiregn. Smoke guns. You name it. Det har ar Hollywood at its best!!

Jag hade sa kul att jag glomde ta kort... det blev bara de har tre... alla skitdaliga haha




Inga kommentarer: