lördag 24 december 2011

Merry XMas!

Nu var julen over annu en gang och jag borjade nastan bola nar Vincent och Jonathan fick en varsin iPhone. Jag alskar nar de blir sadar sjuuuuukt glada over nagonting. Jag fick massa massa fint!! Parfym, smink, skinnjacka, nagellack osv...... och RODBETSSALLAD! :)

Funderade lange och val pa om jag skulle ga ut pa juldagen. Skippade forra aret. Men i ar KOR VI :) Ses imorn! :)

Eeeehhh... karaktar!!! Det kan jag ju saga.. ingen familj at sa ursparad som min, sa granen passar perfekt! Medan andra familjer pratar kottbullar, Kalle och sant tjafs, har vi pratat om horor och skrikit din javla skit i kor for att fa till ett fint familjekort.


 "Din javla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit"

Syrran, mamma et moi...

.... och har ar vara hander... rott is the way to go tydligen.

Dogge (familjens senaste.. och harigaste) tillskott skotte sig forvanansvart bra. Det borjade lite shaky nar julskinkan nastan foll offer for hans gaddar imorse... men sen funka det finemang! T.o.m mossan var ok!


Inga kommentarer: